איך לבחור נכון מעצבת פנים | לא רק עיצוב פנים - arcdb

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

שדה חובה

איך לבחור נכון מעצבת פנים – שיקולים שחשוב לקחת בחשבון


מערכת arcdb

בית הוא השקעה משמעותית ואולי הרכישה המורכבת והיקרה ביותר שתעשו אי פעם ולכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב סביבת המגורים. בחירת קונספט מעניין, קו סגנוני מוביל, יצירת אווירה נעימה והפיכת המרחב למקום בו תיהנו לחיות.  דיירים רבים חסרי הידע הנחוץ או אינם מצליחים למצוא את הזמן והאנרגיות להתעסק בבחירת חומרי גלם, צבעים ופיצוח יחסי הגומלין בין הרהיטים והפריטים המשלימים.

אז מה עושים? כיצד נהנים בכל זאת מבית מעוצב? כאן נכנסת לתמונה נוכחותה של מעצבת פנים שאחראית על הפן העיצובי של הפרויקט. בארץ פועלת קהילה ענפה של מעצבות פנים בעלות הכשרה, ידע וניסיון בליווי פרויקטים פרטיים לכל אורך הדרך משלב הפרוגרמה דרך בחירת הספקים ועד הום סטיילינג להשגת טוטאלוק מושלם. אך כיצד תבחרו את מעצבת הפנים האולטימטיבית מבין המועמדות הרבות? התשובה לכך סובייקטיבית ותלויה בפרמטרים שונים כגון לוקיישן, העדפות עיצוביות, התקציב שעומדת לרשותכם וכן, זה הרבה פעמים גם עניין של כימיה.


בחרו אדריכל המתאים בדיוק לכם >>
 

הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מעצבת פנים לפרויקט


לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – חשיבות המיקום הגיאוגרפי


אומנם יש מעצבות פנים שיגיעו עד אליכם או ימצאו מקום טוב באמצע לקיום פגישות, אבל אין ספק שמעצבת פנים באזור שלכם תהיה באופן טבעי יותר זמינה עבורכם. בנוסף, היא ככל הנראה מכירה את היעד מבחינת הסביבה, חנויות וספקים בקרבת מקום וכדומה. לכן, כדאי לחפש מראש מעצבת פנים באזור מגוריכם או באזור בו אתם בוחרים להשקיע.


תיק עבודות מנצח – להתרשם מפרויקטים קודמים

 

אין ספק שהקריטריון הדומיננטי בבחירת מעצבת פנים הוא התרשמות מהפרויקטים שאותו מעצבת פנים מציגה לראווה באתר כמו arcdb, בבלוג או בפרופיל שלה ברשתות החברתיות. באמצעות הפרוטפוליו של המעצבת תוכלו לבחון את טביעת החותם של המעצבת  כפי שהיא מופיעה במגוון רחב של עבודות מדירות ועד וילות, משרדים וכדומה. במידה ומצאו חן בעיניכם עבודות של מעצבת מסוימת, כדאי לפנות אליה ולבדוק אופציה לשיתוף פעולה.

ישנן מעצבות פנים בעלות התמחויות ספציפיות, כמו למשל, מעצבות פנים המתמחות בדירות יוקרה ואחרות המתמחות בבתים בסגנון כפרי או מעצבות שמציעות גם הום סטיילינג, מתמחות בעיצוב להשבחת נכסים וכדומה, כך שתוכלו לבחור את המעצבת שעונה על הדרישות וההעדפות שלכם.
מעצבות הפנים של arcdb משלבות את עיצוב הפנים עם אדרכילות נוף וספקים שונים על ידי שיתופי פעולה עסקיים שחוסכים לכם הרבה מאוד כסף וזמן.


תהליך העבודה כמפתח להצלחה


לכל מעצבת פנים יש העדפות שונות בנוגע לסגנון העבודה: יש מי שמייעצות בטלפון ואחרות בפגישה פרונטאלית ויש כאלה שמנהלות תהליך על כל שלביו. בדקו מהו החזון של המעצבת ואיזו שיטת עבודה היא מציעה ומה כוללת העבודה עמה (למשל, היא מפקחת על אנשי המקצוע או מגיעה רק לייעץ). בחרו מעצבת פנים שתציע לכם קונספט מעניין אך לא פחות חשוב, תהיה פרקטית ותדע להתאים את החזון העיצובי כך שיעמוד במבחן המציאות.


שאלת התקציב


טווח המחירים של עבודה עם מעצבות פנים הוא רחב להפליא ונתון לבחירתכם. בכל מקרה, כדאי לדעת שיש מי שמתמחרות פר פרויקט ואחרות עובדות על פי שעת או פגישת ייעוץ או בגרסאות מודולאריות (תמחור נפרד לכל שלב בתהליך, למשל, פגישת ייעוץ, ליווי בבירת ספקים, הלבשת הבית וכדומה). בחרו מעצבת פנים שתוכלו להרשות לעצמכם וזכרו, לפעמים שווה לשלם יותר על איכות.


לסיכום, בחירת מעצבת פנים חשובה ליצירת בית מעוצב. מעצבת פנים היא זו שמניעה את התהליך והופכת את החלום שלכם למציאות. הפלטפורמה של arcdb מכילה את מעצבי פנים המובילים והמומלצים בישראל, שעברו בדיקות איכות מקיפה ונבחרו בקפידה. תוכלו להשתמש במנוע חיפוש ידידותי במציאת מעצבת פנים על פי קריטריונים מובנים כגון מקום גיאוגרפי, תיק עבודות, סגנון מועדף, המלצות וכדומה – הדרך הבטוחה לבחירת מעצבת פנים אמינה ומקצועית.

דרג מאמר זה:
עיצוב פנים בסגנון כפרי
מערכת arcdb, 17.08.2017
עיצוב כפרי בסביבה אורבנית? יצירת טריטוריה רגועה בכדי לקחת פסק זמן מהסביבה? זה בהחלט אפשרי. קראו עכשיו.
קרא עוד
דירת יוקרה בזכות עיצוב פנים נכון
מערכת arcdb, 25.12.2017
קרא עוד
עיצוב סלונים
מערכת arcdb, 12.09.2017
כללי ברזל בעיצוב הבית ריהוט וסלונים
קרא עוד
תגובות
(0 תגובות, 0 דיונים)

שדה חובה

בונים / משפצים? לא יודעים מאיפה להתחיל?

צוות היועצים והמומחים של arcdb יעזור לכם למצוא את בעל המקצוע המתאים ביותר עבורכם:
אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, מפקחי בניה, אדריכלי נוף, ספקים ויועצים מהמובילים בישראל.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות!

שדה חובה