חיפוי אלומיניום הפך ללהיט בענף הבנייה | חיפויי אלומיניום - arcdb

השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

שדה חובה

למה חיפוי אלומיניום הפך ללהיט בענף הבנייה


הכל על חיפוי אלומיניום
מערכת arcdb

האלומיניום התגלה לפני מאות שנים. במרוצת הזמן הוא זכה לפיתוחים טכנולוגיים אשר הקנו לו את החזות הפופולארית והעצימו את המאפיינים הטבעיים המוצלחים שלו. בשנים האחרונות ניתן להבחין בזירת האדריכלות והבנייה בעיקר בשימוש בחיפוי אלומיניום.

 

זה מעניק לחזית הבניין עמידות, חוזק ומראה מרשים. אלומיניום הוא בין המתכות הנפוצות ביותר בעולם. החומר הפך לכוכב במיוחד בגורדי שחקים והוא משדר מראה מאוד עכשווי, הייטקי ונוצץ. לאלומיניום יש יתרונות רבים שהופכים אותו לחומר חיפוי אולטימטיבי לענף הבנייה.

 

אז מה הם היתרונות שטמונים בשימוש בחיפויים ומהן המגמות העיצוביות הבולטות בתחום? דברים שכדאי לדעת.

 

> ביחרו עכשיו בחברה או ספק אלומיניום שיגשים לכם את החלום <

 


למה כל כך אוהבים חיפויי אלומיניום?


אלומיניום היא מתכת דקה וקלת משקל כך שלוחות ממנו יהיו פשוטים יותר להתקנה ויצטיינו במראה מינימליסטי. אך אל תתנו למשקל של האלומיניום להטעות אתכם. למעשה, החוזק שלו יוצא דופן ביחס למשקל שלו.
האלומיניום הוא בעל תוחלת חיים גבוהה במיוחד ונחשב לחומר קשיח ועמיד מאוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים והוא לא מחליד בקלות וגם לא מתעקם או מתעוות בקלות. בנוסף, הוא בעל מוליכות תרמית גבוהה. כלומר, מספק בידוד מצוין – שומר על חום וקור. הוא עמיד במיוחד בתנאי לחות ולכן שימושי באזורים הקרובים לים, הוא לא נוטה להתנפח או להירקב ונחשב עמיד בפני מים.


חומר זה גם עמיד בפני מזיקים שונים  וחסין בפני אש. שיטת היישום שלו על גבי המבנה/ קיר אף היא פשוטה יחסית לביצוע ואינה מצריכה הכנות מיוחדות. התחזוקה שלו אף היא מינימלית.


יתרון נוסף הוא שניתן למחזרו ולכן הוא נחשב לחומר גלם ידידותי לסביבה ומכאן גם החסכוניות הגבוהה בשימוש שלו בתור חיפויי אלומיניום לקירות חיצוניים. החזות שלו אטרקטיבית להפליא, כאשר לא רואים מחברים כלפי חוץ וניתן לייצר עמו מראה אסתטי אחיד וחלק. אם נדון רגע בחולשות, הרי שעבודה עם חומר אלומיניום נוטה לשקוע והצבעים של האלומיניום עשויים לדהות עם הזמן. כמו כן, הוא נשרט בקלות יחסית.

 

החומר בעל אינספור העיצובים


מבחינת אדריכלים, מדובר בחומר מצוין לעיצוב במגוון רחב של סגנונות וגוונים. ישנם חיפויי אלומיניום שיכולים לדמות אפילו מראה של אבן טבעית ועץ טבעי. בנוסף, כיוון שמדובר במתכת גמישה, כזו שניתן לכופף ולהמיס וכך ליצור ממנה מגוון מסחרר של חיפויים בצורות שונות ובטקסטורה משתנה מרהיבה.


באמצעות תהליכי עיבוד וליטוש, ניתן ליצור חיפויי אלומיניום לקירות בשלל גדלים, צורות וגימורים מיוחדים. כיום ניתן לראות לצד לוחות חלקים ואחידים של אלומיניום, אלמנטים של רשתות, חירורים כמו CNC, חיתוכים מעניינים ועוד. משתמשים בו כחיפוי חיצוני למבנים אך גם לחיפוי של קירות פנימיים, דלתות, פרגולות. ניתן ליצור מעטפת אלומיניום בצבעים שונים, כזו שתחקה חומר אחר, תקושט בהדפסים דיגיטליים ועוד שלל אפקטים בעמידות גבוהה לכל סוג של מבנה ובכל אזור במבנה.

 

קרדיטים

צילום – בוגן אלומיניום

דרג מאמר זה:
פרגולות אלומיניום
מערכת arcdb, 13.05.2018
קרא עוד
חלונות אלומיניום לשדרוג הבית
מערכת arcdb, 25.03.2018
קרא עוד
חלונות בלגיים מאלומיניום
מערכת arcdb, 07.05.2018
קרא עוד
תגובות
(0 תגובות, 0 דיונים)

שדה חובה

בונים / משפצים? לא יודעים מאיפה להתחיל?

צוות היועצים והמומחים של arcdb יעזור לכם למצוא את בעל המקצוע המתאים ביותר עבורכם:
אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, מפקחי בניה, אדריכלי נוף, ספקים ויועצים מהמובילים בישראל.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות!

שדה חובה